Interview/Sfeerrepportage

Prinses Maxima Centrum Car-T Behandeling

Over de opdracht

  • Opdrachtgever: Prinses Máxima Centrum
  • Service: Interview

In het kader van Kinderkanker maand wilde het Prinses Máxima Centrum een post op social media en de website plaatsen door middel van een mooi verhaal om aandacht te vragen voor chidren’s cancer awareness. Door middel van het plaatsen van de video hebben zij als doel om publiek te genereren naar hun website: via hun website kunnen de kijkers ervoor kiezen om een bijdrage te leveren aan het goede doel dat strijd tegen kinderkanker.

Voor de video mochten wij het verhaal vastleggen van Stef, een jonge jongen die van het ene op het andere moment erachter kwam dat hij kanker had. Bekijk zijn verhaal in de video.

Samenvatting

Videograaf: Tessa Derksen
  • Budget: Medium
  • Lengte: 2,5 minuut & snippets van 15 à 30 seconden

Bekijk hier de video van Stef

Video laten maken? Neem contact op.
Om trots op te zijn

Een greep uit de resultaten

Samenwerken?

Interesse gekregen in je eigen bedrijfsvideo? Neem contact op!

Tessa Derksen | Video